UWAGA . ! PILNE . ! ; |

PROSZĘ O SZYBKIE ROZWIĄZANIE . !

Jaką rolę w życiu człowieka odgrywa ojczyzna , msc . urodzenia . ? Zastosuj słowa z banku sło . :

• tęsknota • żal • radośc z widoku • nastalgia •

PROSZĘ O POMOC . !

2

Odpowiedzi

2010-01-19T20:30:24+01:00
Moim zdaniem ojczyzna odgrywa b. dużą role w życiu czlowieka, ponieważ jest ona jego domem. Wspomina on dzieciństwo i pragnie wrocić do tamtych czasów. Żałuje, iż nie może tego przywrócić, chodź z całego serca pragnie.
W marzeniach budzi się w nim wielka radość, bo tylko to już zostało.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:33:50+01:00
Ojczyzna jest to kraj, do którego wracamy myślami, będąc poza nim. Stamtąd wywodzimy się my, nasze tradycje, to tam sie urodziliśmy. Słowo to przesycone jest patriotyzmem. Wyraża tęsknotę, żal i smutek, które towarzyszyły Polakom na emigracji na przestrzeni dziejów, ale także dumę i radość, bo możemy wracać do naszego kraju, jest azylem. Miejsce urodzenia i nasze otoczenie ma za to wpływ na to, jakimi staniemy sie w przyszłości, kształtuje charakter.
1 5 1