Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:30:36+01:00
Każdy wie że książki czytać warto,
ty Olu i ty Marto.
Ten kto się wciągnie
już się nie wyciągnie.
Tak to wkręca
moją psychikę rozkręca.
Podsumowując:
kazdego dnia
książeczki
ładuj do swej teczki!!!!
7 2 7
2010-01-19T20:30:51+01:00
Czytaj książki śmiało, to dobrych ocen będzie niemało. ;)
8 3 8
2010-01-19T20:31:18+01:00
Książki - to jest dobra sprawa!
Uczą myśleć i zabawiać ;)
Gdy książeczkę se przeczytasz,
zaraz w lepszy świat wnikasz ;d
3 4 3