Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T20:32:06+01:00
Wejdź w właściwości i tam jest ustawienie paska.czy coś takiego.
1 1 1
2010-01-19T20:33:32+01:00
Ja zawsze robie taK;
Najeżdżam na krawedź i ściąga w dół.
U MNIE DZIAŁA!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:34:50+01:00
Jak co zrobic rozumiem ze zmniejszyc
1.Dajesz prawym myszy na pasek zadań I odznaczasz zablokuj pasek zadań(zeby nie było fajki obok napisu) chyba ze juz masz odznaczone to robisz pkt 2
2.Nastepnie chwytasz ten pasek zadań i ciągniesz na dół on ci sie zmniejsza jak chcesz powiekszyc to do góry xD
3.Nastepnie znów prawyn na niego i zaznaczasz spowrotem Zablokuj pasek zadań ( musi wyskoczyc taka fajka obok napisu)