Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T20:35:47+01:00
Przez to że rzymianie prowadzili wiele bodwojów i bitew i jak polityka rzymu osłabła i w państwie było wiele wojen domowych to barbarzyńcy i lud który stacił ziemie wzmocnił sie i zaatakował na rzym
2010-01-19T20:51:33+01:00
-na wschodniej części Europy dzikie plemiona, które połączone stanowiły największą udrękę starożytnego Rzymu w czasach jego chwały.
-Zawarli z Gotami pakt o nieagresji i o podziale majątku i terenów Cesarstwa. W tedy rozpoczęła się wojna . Cała Galia, Brytania, Akwilea (Chorwacja, Austria) i Grecja stanęły w ogniu.
-czyhająca na rzym wschodnia granica
-Ciągłe wojny i problemy wewnętrzne kraju
-Goci rozgromili Rzymian i zabili cesarza Walensa.
-