ZADANIE ZA 23 PUNKTY
pilnie potrzebuje prezentacji np o jakis podrozach, albo muzyce krotko mowiac co kolwiek jakies hobby albo cos w tym stylu bo niestety nie mam czasu na zrobienie tej prezentacji....wymagania:
tlo, przejscia slajdow, moga byc animacje, hiper lacze, przycisk akcji objetosc-minimalnie 8 slajdow

2

Odpowiedzi

2010-01-19T21:41:24+01:00
Prezentacja jest w załączniku pobiesz sobie ją
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:52:14+01:00
Powiecmy ze intersujesz sie astronomią ;]