Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T21:14:50+02:00
Mila morska- 1852m=185200cm
cal-0,254m=2,54 cm
jard-0,91m=91 cm
stopa-0,3 m =30cm
Podane dane mogą sie roznic bo nie jest okreslone czy mamy brac wg miar polskiech angielskich, dunskich itp
2 5 2
2009-09-29T21:17:41+02:00
Mila morska-185200cm= 1852m
cal-2,54cm=0,0254m
jard-91,44cm=0,9144m
stopa-30,48cm=0,3048m
3 3 3
2009-09-29T21:20:34+02:00
1 mila morska=1852m=185200cm
1 cal=0.0254m=2.54cm
1 jard=0.9144m=91.44cm
1 stopa=0.3048m=30.48cm
1 5 1