Odpowiedzi

2010-01-19T20:42:08+01:00
Starożytny Rzym, czasy cezara Nerona. Winicjusz zakochuje się w pięknej chrześcijance Ligii i chce uczynić ją swoją nałożnicą. Po ni eudanej próbie porwania Ligii, Winicjusz zostaje ranny. Opiekuje się nimŚ Ligia, której Rzymianin też nie jest...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:43:26+01:00
Jedno z najlepszych dzieł Henryka Sienkiewicza. Książka historyczna tym razem przenosi nas nie do średniowiecza, ale do antyku, do czasów początków chrześcijaństwa. Bardzo ciekawie zarysowana fabuła. Ta powieść historyczna, a dosadniej romans historyczny jest warta przeczytania. Dzieje Winicjusza i Ligii przykuwają uwagę czytelników, a historia tej pary jest głównym wątkiem powieści. Młodzi należą bowiem do dwóch różnych światów i taka konstrukcja bohaterów ma zasadnicze znaczenie dla rozwoju wydarzeń powieści.Jest to świetnie napisana powieść, pełna ciekawych wątków i barwnych postaci. Pozwala nam przenieść się w starannie wykreowany świat. Historia jest porywająca i bardzo wciągająca. Książkę szybko i przyjemnie się czyta. Warto się zapoznać nie tylko ze względu na to, że jest lekturą szkolną.


niewiem czy dobrze..