Odpowiedzi

2010-01-19T20:43:06+01:00
Bądź po prostu pokorny. I miej miłosierdzie dla biedniejszych od Ciebie, ...... Jeśli Asyria wtargnie do naszego kraju, jeśli stąpać będzie po naszych ......
2010-01-19T20:47:21+01:00
Jestem Chrześcijanką, nasza wiara polega na wierze w jednego Boga ( monoteistyczna). Naszym mesjaszem jest Jezus Chrystus z Jerozolimy. NAszą świętą kśęgą jest Biblia. Przystampiamy do naszej wiary po przez chrzest. Naszą postacią instytucjonalną jest papierz, a domem modlitywy jest kościół.
Wierzymy w anioły, cuda i świętych obcowanie. Celem naszej religi jest zbawienie .


Prosze o naj :) Życzymy Piątki ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:53:09+01:00
Droga Zuziu
Dawno do Ciebie nie pisałam.Jestem ciekawa co u ciebie.Bo umnie wszystko dobrze,chodzę regularnie do kościoła.No dobra koniec, w tym liście nie chodzi mi tylko odo żeby zapytać co u ciebie,chodzi mi oto że chce napisać ci o mojej wierze.
A więc moja wiara polega na tym że wierze w jednego Boga.Bóg nadał nam różne przykazania, które musimy przestrzegać.Pewnego dnia Bug zesłał na ziemi swojego syna,który czynił cuda.
Na razie to tyle o mojej wierze.W nastempnym liście napisze więcej.Czekam na list od ciebie i mam nadzieje ze zaczniesz byc chrześcijanką jak ja.Całuje.
Kasia :)
1 4 1