Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:48:27+01:00
BYC ALBO NIE BY OTO JEST PYTANIE !
1 5 1
2010-01-19T20:53:56+01:00
Romeo do Juli :
najukochańsza Julio,
Julio, najdroższą mi i najukochańszą, najpiękniejszą, najsłodszą istotą na ziemi...
Chciałbym patrzeć w Twe piękne oczy, chciałbym kołysać Cię w ramionach, jak o świcie, kiedy tak nagle nasze spotkanie przerwały pierwsze promienie słońca
moja słodka gołąbko,
Julia do Romea:
mój ukochany,
Romeo-moje kochanie,
o najdroższy,
mój miły,
  • midi
  • Rozwiązujący
2010-01-19T20:54:31+01:00
Np.
Julia do Romea
"Jescze me ucho stu słów nie wypiło z tych ust,a przecież dźwiek już ich mi znany."
"jak z ksiązki całujesz, pielgrzymie"

Romeo do Julii
"Ziść więc cel moich, stojąc niewzruszenie.
i z ust swych moim daj wziąć rozgrzeszenie."