1.Zamień procenty na ułamek
a)
12%
4,5%
148%
0,2%
235%
b)Zamień ułamek na procenty
0,2
0,0046
cztery dwudzieste piąte
pięć szesnastych
dwadzieścia cztery piąte
trzydzieści pięć ósmych
2.Zamień promile na procenty
a) 20%.
8%.
0,3%.
426%.
5,2%.
b)Zamień procenty na promile
20%
5%
0,4%
128%
0,007%
c)zamień ułamek na promile
0,007
0,0052
0,02
sześćdziesiąt trzy tysięczne
trzysta czterdzieści dziewięć milionowych

3

Odpowiedzi

2010-01-19T20:53:41+01:00
1.Zamień procenty na ułamek
a)
12%=12/100
4,5%=4,5/100
148%=148/100
0,2%=0.2/100
235%=235/100
b)Zamień ułamek na procenty
0,2=20%
0,0046=46%
cztery dwudzieste piąte=16%
pięć szesnastych-31,25%
dwadzieścia cztery piąte=480%
trzydzieści pięć ósmych=437,5

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:56:01+01:00
1.Zamień procenty na ułamek
a)
12% 0.12
4,5% 0.045
148% 1.48
0,2% 0.2
235% 2.35
b)Zamień ułamek na procenty
0,2 20%
0,0046 0,046%
cztery dwudzieste piąte 16%
pięć szesnastych 31,25 %
dwadzieścia cztery piąte 480%
trzydzieści pięć ósmych 437,5%
2.Zamień promile na procenty
a) 20%. 2%
8%. 0,08%
0,3%. 0,003%
426%.42,6%
5,2%.0.052%
b)Zamień procenty na promile
20% 200%
5% 50%
0,4% 4%
128% 1280%
0,007% 0.07%
c)zamień ułamek na promile
0,007 7%
0,0052 52 %
0,02 20 %
sześćdziesiąt trzy tysięczne 63 %
trzysta czterdzieści dziewięć milionowych 0.0349%
2010-01-19T20:56:10+01:00
A)
12/100
4,5/100
148/100
0,2/100
235/100
b)
20%
0,46%
16%
437,5%
2a)
2%
0,8%
0,03%
42,6%
0,52%
b)
200%%(promili)
50%%
4%%
1280%%
0,07%%
c)
7%%
5,2%%
20%%
63%%
0,0349%%
%%-promile
1 3 1