Odpowiedzi

2010-01-19T20:56:19+01:00
X-dlugosc 2 czesci
y-dlugosc calosci (20m)

2x+x+0,4y=y
3x=0,6y
x=0.2y

x=0,2×20=4

Odp. Częsci mialy dlugosc 4m 8m i 8m


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:00:20+01:00
20m : 5 = 4cm
4cm x 2 = 8cm ---> trzecia część

20cm - 8cm = 12cm
12cm : 3 = 4cm ----> druga część
4cm x 2 = 8cm ----> pierwsza część
2010-01-19T21:04:55+01:00
A-czesc pierwsza
b-czesc druga
c-czesc trzecia

c=20m*40%=8m
b=1/3*12m=4m
c=2/3*12m=8m