Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • issa
  • Rozwiązujący
2010-01-19T20:50:49+01:00
Zanieczyszczenia na układ człowieka maja wpływ detrukcyjny.... gazy trujace np opary kwasu siarkowego czy amoniaku z zakladow przemysłowych dzialaja na płuca, blony sluzowe oczu i przewodu oddechowego oraz skory. zanieczyszczenia chemiczne wody dzialaja na uklad pokarmowy i moczowy (zatruwaja nerki). zanieczyszczenia biologiczne wody powoduja choroby ustroju a zwyczajne smieci zostawione w lesie u mnie osobiscie powoduja odruch wymiotny i psuja nerwy a u mniej wrazliwej reszty spoleczenstwa zaburzaja "doznania estetyczne" wynikajace z obcowania z przyroda. ogolnie mowiac zanieczyszczenia srodowiska dzialaja tak jakby umieszczono czlowieka w bardzo rozcienczonej truciznie, pisze "na razie" bo sytuacje ma sie coraz gorzej gdyz samoswiadomosc spoleczenstwa odnosnie zanieczyszczena jakos nie rosnie za bardzo.
1 5 1
2010-01-19T20:52:01+01:00
-PODRAZANIA UKŁAD ODEECHOWY
-ZLE WPŁYWA NA UKŁAD KRWIONOSNY
-CHOROBY SKORY CZERNIAK
-CHOROBY OCZU KURZA SLEPOTA, ZACMA
- NAGŁE ZGONY