Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:53:45+01:00
R=2cm
v=⁴/₃πr³
v=⁴/₃π×2³
v=³²/₃πcm³

po prostu 2³=2×2×2=8
a 8 ×4/3=³²/₃
1 5 1
2010-01-19T20:54:36+01:00
R=2cm
v=⁴/₃πr³
v=⁴/₃π×2³
v=³²/₃πcm³

2³=2×2×2=8
a 8 ×4/3=³²/₃

Bardzo łatwe, trzeba znać wzór i podstawiać. Wszystko ok, więc spoko.
Pozdrawiam
1 4 1
2010-01-19T20:54:47+01:00
Wzory się kłaniają.
OBkuli = 4/3 × π × R³
Czyli:
OBkuli = 4/3 × π × 2cm³
OBkuli = 32/3 × π × cm³

Czyli w temacie zjadłaś/eś liczbę π.