Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:55:55+01:00
Hej ...(tu wstaw imie kolezanki/kolegi)bardzo za tobą tęsknie i nawet nie wiesz ile prezentów ci kupiłam. Jestem właśnie na wakacjach w Australii z rodzicami, trochę skzoda bo nie mozemy razem spedzic wakacji ale jak wruce to bedziemy sie spotykac co dnia. Okolica wyglada przepieknie porobie pare zdjec i ci pokaze. Jest tu czesto piekna pogoda i zadko bywaja deszcze mozna powiedziec nawet ze wogole. Milo spedzam czas poznalam tu nawet takigo fajnego chlopaka, ale wsyztsko ci opowiem gdy bede juz w domu, a najbardziej mis ie podobaja zabytki sa swietne. Na nastepne wakacje bedziesz musiala takze pojechac do Hiszpanii i troche pozwiedzac.
Mocno caluja twoja naj przyjaciolka.......(tu wstaw swoje imie)
Jak cos pisalam w rodzaju zenskim.
3 4 3
2010-01-19T20:56:21+01:00
Pozdrowienia z wakacji przesyła Magda
Ps.W Tatrach jest cudownie! Są tu piękne góry i cudowna okolica. Codziennie z rodzicami chodzimy na narty i wyciąg. Najbardziej z całego wyjazdu podoba mi się okolica i pogoda. Mam nadzieję, że w Australii też Ci się podoba. Pozdrów rodziców i siostrę.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T20:56:53+01:00
Hi!
I'm with my family were in >Zaokopane<. We have a small house next to lake. Often we going to the forest. I like a fresh air an cilience. Bye! ;D
6 1 6