Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:53:01+01:00

miec cały dom na głowie,- mieć bardzo wiele spraw związanych z domem do zrobienia, wszytskie obowiązki domowe
prowadzic dom otwarty,- prowadzić dom który może być domem dla każdego
cały dom był na nogach,- nikt w domu nie spał, wielkie zamieszanie
byc gościem w domu - być mile widzianym, odwiedzać kogoś w domu
2010-01-19T20:53:06+01:00
1) robisz samemu wszystko w domu
2)przyjmowac wszystkich do domu
3) haos panujacy w domu
4) być kims waznym w domu
1 5 1
2010-01-19T20:55:14+01:00
Mieć cały dom na głowie-cały czas robić coś w nim (sprzątać, gotować, prać itp.)
prowadzić dom otwarty - przyjmować cały czas gości
cały dom był na nogach-wszyscy domownicy domu cały czas coś robią
być gościem w domu - być w domu krótki czas (mam na myśli, że np. przychodząc do niego tylko spać)