Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:57:40+01:00
Drodzy nowożeńcy
Z okazji Waszego ślubu życzę Wam dużo zdrowia, szczęćcia, samych radosnych i pogodnych dni, mile spędzonych chwil razem, pogody ducha i wszystkiego najlepszego
Zyczy...........
60 2 60
2010-01-19T20:59:26+01:00
Droga Klaro i Wacławie chciałabym złożyć życzenia okazji ślubu.Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.Życzę wam również szczęścia i pieniędzy oraz żeby aż miłość przetrwała aż do śmierci.Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
71 4 71