Gdyby w stojący samolot na lotnisku uderzył ptak , nie uszkodziłby samolotu i prawdopodobnie nie zrobiwszy sobie krzywdy .
Często się jednak zdarza , że ptaki uderzające w lecące samoloty powodują poważne awarie , a same giną . Dlaczego ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:56:47+01:00
Ponieważ w locie z na przeciwka ich prędkości się sumują i uderzają w siebie z dużo większą prędkością.
5 4 5
2010-01-19T20:59:18+01:00
Ponieważ jak samolot leci ma większą prędkość niż jak stoi i jak ptak udeży w lecący samolot siła uderzenia będzie większa ;))
4 4 4