Bieznia na stadionie lekkoatletycznym ma 400m dlugosci. ile okrazen musi pokonac:
a) sprinter biegnacy na 100 m
b) sprinter biegnacy na 200m
c) 400-metrowiec
d) 800 - metrowiec
e) długodystansowiec biegnacy 5 km
f)dlugo dystansowiec biegnacy 10 km

3

Odpowiedzi

  • szkp
  • Początkujący
2010-01-19T21:09:18+01:00
A) 1/4 okrążenia
B) 1/2 okrążenia
C) 1 okrążenie
D) 2 okrążenia
E) 12,5 okrążenia
F) 25 okrążeń.
2010-01-19T21:09:24+01:00
A) sprinter biegnacy na 100 m
1/4 okrążenia
b) sprinter biegnacy na 200m
1/2 okrazenia
c) 400-metrowiec
1 okrązenie
d) 800 - metrowiec
2 okrązenia
e) długodystansowiec biegnacy 5 km
5000m:400m=12, 5 okrązenia
f)dlugo dystansowiec biegnacy 10 km
10 000:400=25 okrażeń
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:12:42+01:00
1. jedną czwartą okrążenia (ćwiartka)
2.pół okrążenia 1/2
3.jedno okrążenie
4.dwa okrążenia
5.5000 m podzielić na 400 =12,5 okrążenia
6.10000m podzielić na 400=25 okrążeń
2 4 2