1. Kozacki dowódca(6 liter)
2.Dzielnica Moskwy z pieśni Bułata Okudżawy (5 liter)
3.Lejkowate ujście rzek (8 liter)
4.Duża jaszczurka z Komodo(5 liter)
5.Ciężka Choroba zakaźna występująca np w Indiach (4 litery)
6.Starożytne miasto Turcji (4 litery)

3

Odpowiedzi

  • szkp
  • Początkujący
2010-01-19T21:15:03+01:00
1. Ataman
2. Arbat
3. Estuario
4. Waran
5. Trąd
6. Efez
2010-01-19T21:18:48+01:00
1.Ataman
2.Arbat
3.Estuarium, ale to jest na 9 liter.
4.Waran
5.Trąd
6.Efez
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:00:44+01:00
1. Ataman
2. Arbat
3. Estuario
4. Waran
5. Trąd
6. Efez

Mam nadzieję, że pomogłam ; ) pzdr ; *
1 5 1