Odpowiedzi

2010-01-19T21:10:28+01:00
Żyj nam Babciu lat ze dwieście,
boś najlepsza w całym mieście.
Gdy za bardzo rozrabiamy
pod twe skrzydła uciekamy.
Ty nas zawsze wytłumaczysz,
wszystkie błędy nam wybaczysz.
Bądź więc zdrowa uśmiechnięta
- tego życzą Ci wnuczęta.
9 4 9
2010-01-19T21:12:23+01:00
Dziś mojej babci życzenia złożę,
w wiązankę kwiatów serduszko włożę
i wiem, ze bardzo będzie się cieszyć,
kiedy zobaczy, ze do niej spieszę.
Moja babcia najlepsza w świecie,
wszystkim wam powiem, bo wy nie wiecie.
Ja babcie kocham, ściskam za szyje,
niech będzie zdrowa i sto lat żyje!...
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:17:36+01:00
Najukochańsza babuniu i najukochańszy dziadku!
Dziś jest Wasze święto, więc chciałabym przekazać wam kilka słów prosto z serca. Życzę wam mnóstwo uśmiechniętych wnucząt, deszcz fortuny, nieustannego zdrowia, spełnienia marzeń, oraz chęci do życia!
Życzy najukochańsza wnuczka (wpisz imię)

pozdrowienia*:

to nie miało być z neta, nie?
8 3 8