Odpowiedzi

2010-01-19T21:25:11+01:00
A) {3x+y=5=>y=5-3x
{ 2x-y=0

2x-(5-3x)=0
2x-5+3x=0
5x=5 /:5
x=1

2*1-y=o
2-y=o
-y=-2 /*(-1)
y=2

{x=1
{y=2

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:27:21+01:00
A)
3x+y=5
2x-y=0

y=5-3x
2x-5+3x=0

y=5-3x
5x=5

y=5-3x
x=1

y=5-3
x=1

y=2
x=1


B)
2x-y=5
x+y=4

x=4-y
2(4-y)-y=5

x=4-y
8-2y-y=5

x=4-y
-3y=-3

y=1
x=4-1

y=1
x=3


C)
-x-y=-6
-x+y=2

y=2+x
-x-2-x=-6

y=2+x
-2x=-4

y=2+x
x=2

y=4
x=2


D)
4x-5y=-4
-2x+3y=1.1

4x=-4+5y
-(-2+2,5y)+3y=1,1

4x=-4+5y
2-2,5y+3y=1,1

4x=-4+5y
0,5y=-0,9

y=-1,8
4x=-4-9

y=-1,8
4x=-13

y=-1,8
x=-3,25


E)
-2x+3y=0
3x-3y=1

3y=2x
3x-2x=1

3y=2x
x=1

3y=2
x=1

y=2/3
x=1


F)
3x-2y=-12
2x-5y=-19

2x=-19+5y
-28,5+7,5y-2y=-12

2x=-19+5y
5,5y=16,5

2x=-19+5y
y=3

2x=-19+15
y=3

2x=-4
y=3

x=-2
y=3