Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:21:58+01:00
Energia egzoenergetyczna:
Spalanie gazu ziemnego w kuchence gazowej
Spalanie Węgla w kotłowni
Spalanie kartki papieru
Jeżdżenie rowerem z włączonym dynamo :)
Palenie śmieci

Energia endoenergetyczna:
Smarzenie kiełbasek na patelni
Gotowanie jajek
Gotowanie zupy
Smarzenie pierogów
Pieczenie ciasta
Pieczenie kurczaka

Licze na naj.:0
2010-01-19T21:22:04+01:00
-energi ezgoenergetycznej:

*spalanie gazu ziemnego w kuchence
*reakcja magnezu z kwasem solnym
* spalanie siarki w tlenie
* spalanie drewna w kominku
* spalanie węgla w kotłowni
-energi endoenergetycznej:
*)reakcja rozkładu magnezu(VII) potasu
* smażenie kiełasek na patelni