Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:13:35+01:00
Tak wiele mnie nauczyłaś,
tak wiele uśmiechu mi dałaś,
na spacery ze mną chodziłaś,
kiedy byłam jeszcze mała.
Do snu nuciłaś piosenki,
byłaś zawsze blisko mnie
więc podziękować Ci, Babciu
za to wszystko chcę.
Żyj długo w spokoju i uśmiechaj się,
bo uśmiech jest najważniejszy
i to, że kocham Cię.
3 2 3
2010-01-19T21:18:47+01:00
Dziadku mój drogi!
Dziś wstępuję w twoje progi.
Mam do Ciebie prezencik mały,
by Ci pokazać jaki jesteś wspaniały.

trochuu krotkie ale sama to pisalam .