Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:14:09+01:00
Byc moze autor tego zadania nie mzoe ci ich wydac.. u mnie mozna dac max czyli naj.. po 6 godzinach...
albo nie zaznacza tej odp.. ew moze byc to spam lub zla odp pozniej uznana
2010-01-19T21:14:21+01:00
Jak ci się tak robi to chyba powinnaś/łeś to zgłosić adminowi . albo po prostu nikt ci tego nie przyznał. ;d
2010-01-19T21:14:57+01:00
To zależy jeszcze jak ta osoba która dała pytanie (kto według niej najlepiej napisał) wszystkie trzeba obliczenia robić i odpowiedzi wtwedy to będzie pene