Trzeba pozamieniać dam wam przykład.
przykład.
1:70000 skala liczbowa
1 cm ----> 700(+ 2 skreślone) cm.
1 cm ----> 700m skala mianowna
0 700 1400
| | |
__________ skala liczbowa

i tutaj mam to co mam zrobić
a) 1:800000
b) 1:6000
c) 1:40000

prosze o rozwiązanie, nie było mnie na lekcji i tego nie rozumiem. :(
to jest z przyrody

2

Odpowiedzi

2010-01-19T21:24:01+01:00
1:800000
1cm:8000cm
1cm:8m

8 0 8 16
| | | |

chyba tak;]
nie jestem pewna;p
reszte zrobisz sobie sama;]

Powodzenia;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:24:22+01:00
A) 1: 800000
1cm --> 8 km
0 8km 16km
I____I_____I

b) 1: 6000
1cm --> 60m
0 60m 120m
I_____I_____I

c)1: 40000
1cm --> 400m
0 400m 800m
I_____I_____I