Odpowiedzi

2010-01-19T21:19:41+01:00
  • zazu
  • Rozwiązujący
2010-01-19T21:21:10+01:00
NASZE BABCIE I DZIADKOW BY pan Bóg CZuWAŁ NAD NIMI .PANIE BOZE ZMIŁUJ SIE NAD NAMI I CHRON NAS O WSZYSTKIEGO ZŁEGO .SWIETY józefie miej nasze rodziny w swojej opiece .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:21:59+01:00
... za zmarłych z naszych rodzin/księży/nauczycieli/nas samych itp.
dalej może być np tak:
poprośmy Ducha Św aby nas umacniał w modlitwie i pomagał nam wytrwać w wierze. i teraz może być modlitwa do Ducha św : Duchu Święty który oświecasz serca i umysły nasze dodaj nam ochoty i zdolności aby ta katecheza była dla nas pożytkiem doczesnym i wiecznym. przez Chrystusa Pana naszego.. Amen ;))