Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:20:36+01:00
Jeśli jeden z kątów przyległych ma 25 stopni , to drugi kąt ma 155 stopni, ponieważ kąty przyległe mają 180 stopni.
Jeśli jeden z kątów wierzchołkowych ma 63 stopnie , to drugi kąt ma też 63 stopnie.
14 4 14
2010-01-19T21:21:50+01:00
Jeśli jeden z kątów przyległych ma 25 stopni , to drugi kąt ma 155 stopni
Jeśli jeden z kątów wierzchołkowych ma 63 stopnie , to drugi kąt ma 63 stopnie
9 4 9