Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:23:18+01:00
Wiem, że się nie zobaczymy ale to jest konieczność

A oto moje wyjaśnienie czemu wróciłem;

Róża była moją przyjaciółką dla której byłem wstanie wiele zrobić. Róża ... to była moja osłoda życia. Chroniłem ją i opiekowałem się nią. To były najlepsze chwile mojego życia. Akceptowałem ją taka jaka jest i nie wymagałem od niej zmiany. Ona wymagała ode mnie i za to ją kochałem. Chciała mnie po prostu zmienić. Chcę z nią być na zawsze bo czym dla ptaka skrzydła tym dla człowieka przyjaźń - wznosi go ponad proch ziemii

2010-01-19T21:24:08+01:00
Powrócił do róży poniewarz zrozumiał, że chciała zwrócić nas iebie uwage poniewarz go kochała.