Litera a stanowi 0,078 pisanego tekstu w języku polskim w drukarstwie stosuje się jednostkę obliczeniowa zwana arkuszem wydawniczym , na który składa się 40000 znaków ile liter a jest przeciętnie w książce na wydrukowanie ktorej zużyto 2,5 arkusz wydawniczego

3

Odpowiedzi

2010-01-19T21:25:53+01:00
Jeżeli pytanie jest ile użyto tam litery a to odp:
40000*2,5*0,078=100000*0,078=7800
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:28:56+01:00
Dane:
a-stanowi 0,078 pisanego tekstu
arkusz wydawniczy 40000 znaków.
2.5 arkusza=2.5x40000=100000
0,078x100000=7800 [liter a]

Odp. W książce na która zużyto 2.5 arkusza wydawniczego znajduje się 7800 liter a.
2010-01-19T21:35:02+01:00
A-stanowi 0,078 pisanego tekstu
arkusz wydawniczy -40000 znaków

2.5 arkusza = 2.5x40000=100000
0,078x100000=7800

Odpowiedz: W książce na która zużyto 2.5 arkusza wydawniczego znajduje się 7800 liter a.