Odpowiedzi

2010-01-19T21:29:17+01:00
Historia Romea i Julii to dramat opowiadający o nieszczęśliwej miłości.

Czas akcji dzieje się wiele lat temu w Veronie lecz nie zmienia to faktu, że wydarzenia w utworze W. Szekspira mają miejsce w ówczesnym życiu.
Miłość wciąż jest nie do zatrzymania i nieposkromiona.
Romeo i Julia nadal rozczula romantyków. Nadal wzrusza i zaskakuje kolejne pokolenia dlatego można go nazwać ponadczasowym.
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:41:54+01:00
Historia Romea i Juli jest ponad czasowa ponieważ jest to opowieśc uniwersalna. Nawiązuje ona do życia codziennego. We współczesnym świecie pojawia się miłość, nienawiść,poświęcenie tak jak w dramacie. Każdy z nas za walczy o swoją sympatie zabiegając o jej względy. Ta historia jest przekazywana z pokolenia na pokolenie i bardzo często porównuje sie ją do naszego życia. Powieść Williama Szekspira pt' Romeo i Julia" too nic innego jak przedstawienie historii z życia codziennego choc ukazanej w bardziej dramatyczny sposób by naświetlić wartość miłości i siłe poświęcenia się kochających osób.
23 3 23