Odpowiedzi

2010-01-19T21:29:49+01:00
No jest praktyczniejsza... że tak powiem. ;] Bo np. lampy naftowe nie były takie najlepsze... miały też wady, np. mała wydajność... a więc brawa dla Edisona! :P xD


Pierwszym odnotowanym w historii wynalazcą żarówki był Francuz de Moleyns, który w 1841 roku opatentował skonstruowaną przez siebie lampkę elektryczną.

ALE:

21 października 1879 r. Thomas Alva Edison za pomoca zweglonej nici stworzyl zarowke ktora swiecila 40 godzin.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:29:52+01:00
Żarówka daje światło które jest potrzebne w codziennym życiu np. w odrabianiu lekcji . pozdrawiam ;)
2 1 2