Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:33:46+01:00
Lata obecne
b- wiek basi
a -wiek Agnieszki
b = a + 5
rok temu
b -1 - wiek basi
a-1 - wiek agnieszki
b -1= 2(a - 1)

b = a+5
b -1 = 2(a-1)
b-a = 5
b - 2a = -1
a = 6
b = 6+5
a = 6
b =11
Odp. Basia ma 11 lat, a Agnieszka 6 .
2010-01-19T21:42:23+01:00
Wiek basi teraz x
wiek agnieszki teraz y
wiek basi rok temu x-1
wiek agnieszki rok temu y-1

x-1=2(y-1)
x =y+5

x-1=2y-2/+2
x=y+5

x+1=2y
x=y+5

y+5+1=2y/-y
x=y+5

y=6
x=6+5=11

Basia ma teraz 11lat, a Agnieszka 6.
2010-01-19T21:44:08+01:00
B - basia
a - agnieszka
b = a + 5

rok temu
b -1 - basia
a -1 - agnieszka
b - 1 = 2(a - 1)
b = a + 5
b - 1 = 2(a-1)
b - a = 5
b - 2a = -1
a = 6
b = 6 + 5
a = 6
b = 11
Odpowiedz: Basia ma 11 lat, a Agnieszka 6 lat.