Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:32:00+01:00
2010-01-19T21:32:01+01:00
Rów Mariański
Rów Tonga
Rów Izu Ogasawara
10 2 10
2010-01-19T21:32:21+01:00
Rów Głębokość w metrach Długość w kilometrach Szerokość w kilometrach

Ocean Spokojny
Mariański 10911a 2550 70
Tonga 10882 1400 55
Kurylski 10542 2200 120
Filipiński 10497 1400 80
Bonin 10340 800 90
Ocean Atlantycki
Puerto Rico 9219 1550 120
Sandwich Południowy 8264 1450 90
Romanche 7758 300 20
Kajmański 7680 1550 70
Helleński 5090 2500 40

Ocean Indyjski
Jawajski 7450 4500 80
Diamentina 7102 2160 30

Morze Arktyczne
Strefa Pęknięć 5449 - -
Nansena - - -


34 4 34