Odpowiedzi

2010-01-19T21:35:20+01:00
Obejrzyj bo ja to dokładnie niewiem :

http://instrukcja.pl/i/jak_stworzyc_wirusa

http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-stworzyc-wlasnego-wirusa

http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-stworzyc-wirusa

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:35:41+01:00
Wirus to nic innego jak program. A programy tworzy się za pomocą odpowiednich programów np C++
2 3 2
2010-01-19T21:35:57+01:00
Http://instrukcja.pl/i/jak_stworzyc_wirusa
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-stworzyc-wirusa
http://www.youtube.com/watch?v=aEKueWxwMtc
http://video.google.com/videoplay?docid=-1847432642069544907#
2 3 2