Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:41:10+01:00
Boże tak bardzo CIę kocham. Pragnę oddać ci siebie, swoje cele, plany i marzenia. Bądź zawsze przy mnie o najwyższy. Nie jestem w stanie pojąć twojej potęgi i mocy, ale mimo tego ufam ci całym sercem.
6 4 6
2010-01-19T21:42:39+01:00
Panie nasz najuboższy!
Panie nasz najdroższy!
Spełnienie wszystkiego!
Radości maleńkiego!

Daj siłę i daj wiarę
Przyjmij miłość na swą ofiarę
Byśmy wytrwać mogli
Byśmy ludziom wyznawać ciebie pomogli

Przez te trudne życie
Prowadzisz nas skrycie
Wysławiamy ciebie ponad wieki
Tyś nad wszystkiego leki !
1 5 1