Odpowiedzi

2010-01-19T21:45:47+01:00
2x²+18x=0
2x+18=0
x+9=0
x=-9

x²+x-1=0
x²+x=-1
x=-1/x
x²=-1
x=-1
2010-01-19T21:47:23+01:00
1. 2x²+18x=0
20x³=0
x=0
x musi być zerem, ponieważ gdy podzielimy 20 przez 0 to wyjdzie nam 0
2. x²-x²+x-1=0
x-1=0
x=1
x równa się 1, ponieważ, gdy 1 odejmiemy od -1 to wyjdzie nam 0

LICZĘ NA NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ
POWODZENIA
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:48:32+01:00
^2=do drugiej xD

2x^2+18x=0, Wyciągamy "2x" przed nawias i powstaje funkcja iloczynowa
2x(x+9)=0
teraz sprawdzamy jakie x zeruje równanie(nawiasy)
x1=0
x2=-9


x^2-x^2+x-1=0
x-1=0
x=1