Trzeba pozamieniać dam wam przykład.
przykład.
1:70000 skala liczbowa
1 cm ----> 700(+ 2 skreślone) cm.
1 cm ----> 700m skala mianowna
0 700 1400
| | |
__________ skala liczbowa

i to musze zamienić
1:75000000
to jest skala na przyrodę

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:46:15+01:00
1:75000000

1cm- 75000000 cm
1cm-750000
1cm-750 km

0 750 1500

2010-01-19T21:48:21+01:00
1:75000000 skala liczbowa
1cm - 750 km skala mianowana
0 750 1500
| | |
________ skala liczbowa
2010-01-19T21:49:51+01:00
1:75000000
1 cm : 75000000 cm
1 cm: 750000 m
1 cm : 750 km

podziałkę chyba już namalujesz