Odpowiedzi

2010-01-19T21:48:09+01:00
Ludzie wierzący w Boga wiedzą , że świat nie istniałby gdyby nie nie stworzył go sam Pan. Jezus Chrystus jest potrzebny każdemu człowiekowi , gdyż On umacnia nas w wierze i może nas zbawić.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:49:26+01:00
Jezus Chrystus jest nam potrzebny, ponieważ to dzięki niemu żyjemy i istniejemy na tym świecie. Jest naszym zbawicielem, który cierpiał i swoją mękę ofiarował za nas. Powinien być dla nas wzorem i autorytetem, w żadnym wypadku nie powinniśmy go opuszczać ani w niego wątpić. Swoim postępowaniem, swoimi cudami pokazuje nam, że na prawdę istnieje.. i tak na prawdę gdyby nie on, nas by nie było. Powinniśmy mu szczerzę dziękować modlitwą. To on nas zbawił

;)
3 5 3