Odpowiedzi

  • zazu
  • Rozwiązujący
2010-01-19T21:47:44+01:00
KUCHARZ ZAWODOWY GOTUJE DLA DUZEJ LICZBY KLIJENTOW I WIEKSZY ZESTAW DAN A MALEJ GASTRONOMI MNIEJSZE MA PORCIE I MNIEJSZEMENU
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T21:54:51+01:00
Różnica jest taka że kucharz małej gastronomi nie może byc szefem kuchni,moze miec własny mały interes ale musi zatrudnic kogos z papierem( doświadczeniem)
Kucharz to znakomity rzemieślnik,moze byc włascicielem własnej restauracji a kucharz małej gastronomi musiałby zatrudnic własnie kucharza.