Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:50:04+01:00
1) 5% C2H5OH

Cp = 5%
ms = 25 g
mr = ?
Cp = ms*100% / mr
Cp * mr = ms*100%
mr = ms*100% / Cp
mr = 500 g

2) 20% C2H5OH

Cp = 20%
ms = 25 g
mr = ?
Cp = ms*100% / mr
Cp * mr = ms*100%
mr = ms*100% / Cp
mr = 125 g

3) 40% C2H5OH

Cp = 40%
ms = 25 g
mr = ?

Cp = ms*100% / mr
Cp * mr = ms*100%
mr = ms*100% / Cp
mr = 62,5 g
2 5 2
2010-01-19T21:55:26+01:00
Witaj
c% = ms*100%/mr
c% = 25g*100%/mr
mr = 2500/c%
mr1=2500/5=500g
mr2=2500/20=125g
mr3=2500/40=62,5g

p0zdrawiam
czarnadziura
1 5 1