Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:53:02+01:00
Symbolika święta Trzech Króli jest bardzo znacząca. Do stajenki, gdzie narodził się Zbawiciel przychodzą mędrcy świuata z poklonem i darami dla Zbawciela. Jest to symbol uniżenia i oddania bogactwa, dla nowo narodzonego Króla. To święto jest bardzo [potrzebne. W dzisiejszych czasach ludzie zapominają o Bogu. Święto to daje nam obraz jak prawdziwie oddać hołd Chrystusowi. Naszym zadaniem jest oddanie przedewszystkim czystego serca dla Jezusa. Bycie przygotowanym na przyjście Jego.Ważne jest aby w ten dzień nie trzeba było by iść do pracy. Dlatego wyrazem tego były złożone przez polskie obywatelstwo podpisów na listach. Ten dzień należy święcić tak jak przodkowie nasi oddawali cześć Chrystusowi.

Liczę na najlepszą
2010-01-19T21:53:19+01:00
Święto 3 króli, jest inaczej świętem Objawienia Pańskiego. Kiedy to 3 królowie Kacper, Melchior i Baltazar zobaczyli gwiazdę betlejemską, która zaprowadziła ich tuż do Żłóbka Jezusa. Symbolem tego święta są właśnie narodziny zbawiciela, i kiedy to 3 królowie obdarowują go darami. Te święto ma nam przypominać o tym wielkim zdarzeniu.