Odpowiedzi

2010-01-19T21:52:05+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Ignacego Krasickiego na obiad ,który
odbędzie się w najbliższy czwartek w moim pałacu o godzinie 16.00.
Król August Poniatowski
5 3 5
2010-01-19T21:53:19+01:00
Serdecznie zapraszam Ignacego Krasickiego na obiad czwartkowy , który odbędzie się 17 stycznia 2010 roku o godzinie 15.00 w Sali Obrad w Tomaszowie (lub inne miasto). Obowiązuje strój galowy.
Stanisław August Poniatowski
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:53:36+01:00
Serdecznie zapraszam Cię na cotygodniowe spotkanie, które odbędzie się jak zwykle w czwartek. Zapewniam syty obiad i najlepsze wino. Na wieczór przewidziałem tańce oraz czytanie wierszy. Spodziewam się Twojej obecności. Jesteś jednym z ważniejszych gości, bez którego obiad czwartkowy nie będzie już tak udany.

Stanisław August Poniatowski
11 4 11
Źle :) Powinno być więcej " książęcych " zwrotów ;)