Odpowiedzi

2010-01-19T21:53:33+01:00
Muzea historyczne
Muzea sztuki
Muzea muzyczne
Muzea antropogeniczne
Muzea archeologiczne
Muzea geologiczne
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:55:29+01:00
Rodzaje muzeum :
- fotograficzne
-narodowe
-techniki
-powstania
-archeologiczne
-biograficzne
-etnograficzne
-goeologiczne
-historyczne
-literackie
-miejskie
66 4 66
nie chodzi o to
walta sie ludzie wszytko żle hyhy
gość
sie niewy