Siema ! :D
Znowu zadane z polaka :|

Dzisiaj jedno, mam nadzieję że proste zadanie :)

Ok pisze:

Zad. 5
Utwórz przysłówki od przymiotników: purpurowe, okrutni, piękne, straszne, mężni, odważni. Następnie podaj wszystkie stopnie utworzonych przysłówków

Ciekawostka:
Przysłówki utworzone od przymiotników stopniują się, jeśli stopniują się przymiotniki, od których powstały, np. wolno, wolniej, najwolniej...


No to tyle !! :> Ciekawostka też z podręcznika napisana :)
Czekam na rozwiązania.. :>

Pozdrawiam Democale

2

Odpowiedzi

2010-01-19T21:55:39+01:00
Purpurowo,okrutnie,pieknie,strasznie,meznie ,odwaznie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T21:55:56+01:00
Purpurowi - purpurowo
okrutni - okrutnie
piękne - pięknie
straszne- strasznie
mężni - mężnie
odważni - odważnie