Odpowiedzi

2010-01-19T21:59:06+01:00
4000kg - 100%
x - 1%

x=(4000kg * 1%) / 100%
x=40 kg

mały waży 40 kg
5 4 5
2010-01-19T21:59:20+01:00
4000*1%
4000*1/100=40kg
Odp.Noworodek hipopotama waży około 40kg
7 5 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:03:02+01:00
1 % z 4000 tys kg to 40 tysiące kg

bo

4000kg to 100 %
x kg to 1 %


na krzyż liczysz

4000kg* 1% 4000kg 40
x-------------------- = -------------- dwa zera skreślasz (skracasz) = --------=40
100 % 100 1

Mały hipek waży ok.40kg
6 2 6