Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • zazu
  • Rozwiązujący
2010-01-19T22:05:54+01:00
1 CZY NAPRAWDE ZALEZAŁO CI TYLKO NA WSI TWOJEJ ZONY ?
2 CZY TA KOBIETA BYŁA WARTA CIEBIE ?
3 CZY TO PRAWDA ZE WYMIENIŁA CI SŁUZBE W DOMU ?
4 CZY JEST ONA ZONA TAKA JAKIEJ CHCIALES?
5 CZY NIE UWAZASZ ZE BYŁA SPRYTNIEJSZA OD CIEBIE TRWONAC TWOJE WSZYSTKIE PIENIADZE?
PS JAKA MUZA TO PRZECIEZ NAPISAŁ KRASICKI IGNACY :)
2010-01-19T22:08:02+01:00
Dlaczego pan postąpił tak lekkomyślnie ?
czy warto było tak się męczyć za pieniądze ?
jak pan myśli czy pana żona pana kocha ?
czy ma pan swój własny pokój czy ksiązki pisane w języku francuskim śą ważniejsze ?
czy pan kocha swoją żonę ??