Chodzi mi o przyrode :
2.Znaczenie grzybów dla człowieka
korzystne








niekorzystne




3. Wyjaśnij, jak rozumiesz wymienione niżej określenia


a.) grzyby nieidealne -

b.)Grzyby trujące -




Proszę o pomoc mam to na jutro a mam na godz 9.25 proszę o szybką pomoc

3

Odpowiedzi

2010-01-19T22:06:17+01:00
Zad 3
a) pod znaczeniem słowa nieidalne mozna wywnioskowac że grzyby te sa robaczywe obgryzione przez jakies gryzonie

b) grzyby trujace to takie grzyby które zatruwają organizm mogą również spowodowac silne zatrucie prowadzące do smierci
2010-01-19T22:07:23+01:00
Korzystne : robią z nich antybiotyki,są reducentami,


niekorzystne:pleśń na jedzeniu, mają choroby zakaźne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:08:46+01:00
Korzystne:
-rozkładają szczątki zm. organizmów
-pożywienie
-grzyby pleżniowe sa odpowiedzialne za dojrzewanie serów pleśniowych
-drożdże (piekarnictwo)
-medycyna (leki)
niekorzystne:
choroby np. grzybica skóry

grzyby niejadalne to takie których człowiek jeść nie powinien (ale by sie nie zatruł) ale np. dla zwierząt są bardzo dobrym i pożywnym jedzeniem

gdzyby trujące-to takie które otrułyby zarówno zwierzeta jak i ludzi...; /

To wszystko miałam jeszcze w tym roku więc jest dobrze..licze na naj ;**..Pozdro ;**