Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:15:34+01:00
Za "nie":
- wiele osób w dzisiejszych czasach narzeka na przykład na płace, ale prawie każdy jest niezadowolony z wysokości pensji. Dlatego jakby wszyscy mogli to każdy by strajkował
- zatrudniający mają dużo zadań na głowie, np. wyciągniecie firmy z kryzysu bądź poprawę warunków pracy, a dodatkowy strajk jest problemem, z którym trzeba sobie poradzić
- pogorszenie relacji szef-pracownik


Za "tak"
- każdy ma prawo do wyrażenia własnego zdania
- możliwość zwiększenia wynagrodzenia
- satysfakcja z udanej interwencji
1 5 1
2010-01-19T22:16:06+01:00
Moim zdaniem nie.
gdyż np. w jakiś firmach itp. pracownicy moga stracić klientów.
W szpitalach przez strajki mogą stracić życie nawet niewinni ludzie .
czasami nawet w pracy przez swoje zachowanie moga stracic prace i wgł. im sie to nie opłaca.
Potem i tak musza odpracować to co stracili. Więc moim zdaniem straj bardzo czesto sie nie opłaca
1 5 1