Nauczyciel powiedział uczniom ze ocena semestralna jest srednia ważoną ocen cząstkowych. przy czym najwazniejsze sa prace klasowe (waga 50) troche mniej odpowiedzi ustne (waga 30) a najmniej wazne kartkowki (waga 20). jakie oceny semestralne moze spodziewac sie osoba ktora otrzymala ?
a) z klasowek: 5,5,3 z odpowiedzi 4 z kartkowki 1
b) z klasowek 1,5,3 z odpowiedzi 4 z kartkowki 5

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:23:07+01:00
A) 5×50+5×50+3×50+4×30+1×20podziel przez 50+50+50+30+20 = 250+250+150+120+20 podziel przez 200 = 790 podziel przez 200=3,95

b)1×50+5×50+3×50+4×30+5×20 podziel przez 50+50+50+30+20 =50+250+150+120+100 podziel przez 200 = 670 podziel przez 200=3,35
18 4 18
2010-01-19T22:23:51+01:00
2010-01-20T00:17:04+01:00