Odpowiedzi

2010-01-19T22:31:57+01:00
Znam na pamieć illiade-Grek
Pochodzę z ojczyzny pisma-Mezopotamia
Znam na pamiec wszystkie ksiegi biblii-Izraelita
Mieszkan na sycyli.... - Egipcjan
Nie znosze atenczykow....-Spartan
Mam nadzieje ze....-Egipt
moi rodzice wywodzą sie z....-mezopotamia
Wierze w tych samych bogow....-Egipt
Nie lube spartan...-Atenczyk
Moj kraj obfituje w gory....-Izraelita


To bylo do fotki 1,2 poczytaj opisy i podokladaj ;d


Sorry, ale mi fotki nie działają a z daleka nie widze jaka to strona itp . wiec wiecej nie pomoge ; /
No ale chyba dostane Naj w koncu coś zrobilem!! XD
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T00:58:11+01:00
1) Do pierwszego i drugiego załącznika.
- Znam na pamieć Iliadę - Grek, ponieważ żył tam Homer, twórca Iliady.
- Pochodzę z ojczyzny pisma - pochodzi z Mezopotamii, ponieważ to tam stworzono pismo.
- Znam na pamięć prawie wszystkie ksiegi Biblii - wydaję mi się, że jest to Żyd, bo to Stary Testament żydowski, ale pewna nie jestem.
- Moi rodzice wywodzą się z kraju między rzekami - pochodzi z Mezopotamii, czyli Międzyrzecza.
- Mieszkam na Sycylii, ale moi przodkowie przybyli tu z Hellady - jest to Grek, ponieważ Hellada to Grecja.
- Wierzę w tych samych boogów co mieszkańcy Delty Nilu - skreśl to! (przeczytaj ostatnie zdanie polecenia!)
- Nie znoszę Ateńczyków, chociaż mówią tym samym językiem co ja - jest to Spartanin, ponieważ nie znosili oni Ateńczyków.
- Nie lubię Spartan, ale razem z nimi wezmę udział w igrzyskach olimpijskich - jest to Ateńczyk, ponieważ nie lubili oni Spartan.
- Mam nadzieję, że po śmierci znajdę się w królestwie Ozyrysa - pochodzi z Egiptu, ponieważ Ozyrys to egipski bóg.
- Mój kraj obfituje w góry i wyspy, ale ziemi uprawnej ma niewiele - jest to Grek, ponieważ zawsze było tam mało ziem uprawnych.

2) Do trzeciego załącznika.
Olimpia leży w zachodniej części Półwyspu Peloponez. Znajduje się tu swiątynia wybudowana ku czci Zeusa, w której stoi 13-metrowy posąg króla bogów. Wokół świątyni jest stadion oraz obszerny zajazd dla pielgrzymów. Pracownia Fidiasza nie jest wcale największa.

3) Do załącznika czwartego.
Nie do końca rozwiałeś moje wątpliwości. Nadal nie rozumiem zasad panujących w waszym kraju.

Na ostatnie mozesz udzielić innej odpowiedzi. W końcu to jest twoje zdanie o tym.

Liczę na naj.
Pozdrawiam :**
11 4 11